Satisfăcut sau rambursat
Dacă nu ați fost pe deplin satisfăcut de articolele comandate, aveți posibilitatea de a le returna și obține o rambursare, în termen de 30 de zile de la achiziție (data facturii).
Rambursările vor fi luate în considerare pentru articolele care nu sunt purtate și sunt returnate în ambalajul original, impreuna cu etichetele (inclusiv eticheta textilă de la interiorul produsului, care nu trebuie sa fie tăiată).
În consecință, orice articol folosit, purtat, spălat, rupt, pătat, fără etichete comerciale, fără protecție igienică internă pentru costume de baie, nu va putea fi returnat. Din motive de igienă, lenjeria intimă nu va fi returnată, cu excepția cazului de neconformitate sau al unui viciu ascuns, în conformitate cu articolul 13 din prezentele Condiții Generale de Vânzare.
Pentru aceasta, vă oferim două posibilități.
›Într-unul dintre magazinele noastre:
Puteți returna produsul/produsele comandat/e într-unul dintre magazinele noastre OKAIDI (lista disponibilă pe aici Pentru aceasta, prezentați factura electronică (disponibilă în urmărirea comenzilor dumneavoastră pe site-ul nostru). Contravaloarea produsului/produselor va fi rambursată direct in contul din care ați făcut plata. Daca la plata comenzii dumneavoastră ați utilizat un cec de fidelitate sau un cec aniversar, contravaloarea acestuia nu va fi rambursată. Nu se va restitui contravaloarea produsului/produselor cash, in magazin și nici nu vor putea fi schimbate cu alte produse din magazin. Dacă plata comenzii a fost făcută exclusiv cu un card cadou Okaidi-Obaibi vă rugăm să ne contactați pe email, la adresa
serviciulclienti@okaidi.com pentru a ne comunica adresa la care să vă expediem un nou card cadou, creditat cu valoarea produselor returnate, sau să ne solicitați recreditarea celui deținut de către dumneavoastră, dacă este încă valid.
>Prin curier:
Puteți returna produsul/produsele comandat/e în termen de 30 de zile de la data primirii, expediindu-le prin curier. Pentru aceasta:
1/ Accesați "Contul meu", "Comenzile mele", "Doresc să efectuez o returnare"
2/ Descărcați bonul de returnare și introduceți-l în colet, împreună cu articolele în ambalajul lor original, nespălate, nepurtate.
3/ Trimiteți coletul prin curier (dumneavoastră suportați cheltuielile de expediere) la următoarea adresă:
Okaidi Orhideea
Centrul Comercial Orhideea
Spl. Independentei, nr. 210-210B, Sector 6,
Bucuresti, 060026
4/ La primirea articolelor, vom efectua rambursarea direct în contul dumneavoastră bancar.
Daca la plata comenzii dumneavoastră ați utilizat un cec de fidelitate sau un cec aniversar, contravaloarea acestuia nu va fi rambursată. Nu se va restitui contravaloarea produsului/produselor cash, în magazin și nici nu vor putea fi schimbate cu alte produse din magazin. Dacă plata comenzii a fost făcută exclusiv cu un card cadou Okaidi-Obaibi vă rugăm să ne contactați pe email, la adresa serviciulclienti@okaidi.com pentru a ne comunica adresa la care să vă expediem un nou card cadou creditat cu valoarea produselor returnate sau să ne solicitați recreditarea celui deținut de către dumneavoastră, dacă este încă valid.