PROGRAMUL DE FIDELITATE „OK+” (2024)
CONDIȚII GENERALE DE UTILIZARE A PROGRAMULUI DE FIDELITATE ROMÂNESC ÎNCEPÂND DIN 22.05.2024
Între: OKAÏDI SAS, cu capital de 6.483.008,00 €, cu sediul în 162 Boulevard de Fourmies, 59100 ROUBAIX, înmatriculată la R.C.S. Lille Métropole sub nr. 398 110 445, acționând pentru activitățile sale OKAÏDI-OBAÏBI și, în general, pentru toate mărcile comunității IDKIDS, denumită în continuare „OKAÏDI”,
și orice persoană fizică care dorește să se înscrie în programul de fidelitate, denumită în continuare „Beneficiarul”.
ACCEPTAREA CONDIȚIILOR GENERALE DE UTILIZARE („CGU”): Beneficiarul recunoaște că a luat la cunoștință și că a acceptat în totalitate CGU. Acestea sunt disponibile și pe site-ul INTERNET: okaidi.ro. OKAIDI SAS își rezervă dreptul de a modifica în orice moment CGU ale programului său de fidelitate și/sau ofertele promoționale asociate programului de fidelitate sau să le anuleze. Nici o modificare sau anulare nu va da dreptul membrilor la vreo despăgubire.
ZONA DE APLICARE A PROGRAMULUI: Programul este valabil în România.
Avantajele programului se pot utiliza în magazinele Okaidi din România și pe site-ul internet okaidi.ro.
MODALITĂȚILE DE ADERARE
Aderarea la programul de fidelitate OK+ este gratuită și automată din momentul în care se face o achizitie pe site sau în magazin. Făcând cumpărărturi pe site si acceptand Condițiile Generale de Vânzare, acceptați astfel aderaréea la programul OK+, care vă va permite să primiți oferte și avantaje personalizate. Pentru mai multe informații, vă invităm să consultați Condițiile Generale de uilizare a programului OK+.
COPIII: Beneficiarul poate să dea informații despre copii (sex, prenume, data nașterii, legătura de rudenie), dacă deține autoritatea părintească sau dacă dispune de permisiunea deținătorului acesteia. OKAIDI SAS își rezervă dreptul de a proceda la verificarea acestei permisiuni. Beneficiarul nu poate să dea informații pentru mai mult de 5 copii. Comunicarea copiilor dă dreptul la avantajele menționate mai jos.
PREMIU DE FIDELITATE: Cumpărăturile efectuate permit cumularea de puncte, în proporție de 1 punct pentru fiecare 1 RON cheltuiți (cu excepția serviciilor următoare: taxe de expediere, plată cu carduri cadou, abonament și contribuție la fondul de mediu). Cumularea punctelor se realizează pe suma de plată NETĂ (după deducerea tuturor reducerilor, sumelor plătite cu puncte, cu card cadou). Beneficiarul va putea să-și utilizeze punctele chiar de la următoarea cumpărătură, transformându-le în RON: 100 de puncte colectate = 4 RON de utilizat. Excedentul de punctele dobândite se va cumula cu cumpărăturile ulterioare.
Utilizarea punctelor se poate cumula cu toate celelalte oferte promoționale în curs. Punctele se pot utiliza într-o singură tranșă sau mai multe prin trecerea pe la casă sau prin validarea coșului pe web.
Punctele expiră după 24 luni, dacă membrul înscris în program nu face cumpărături în acest termen. Soldul punctelor se poate consulta la simpla cerere în magazin, pe contul de client online, prin emailuri sau prin cardul digital (mobil).
AVANTAJ ANIVERSAR : Pentru fiecare copil comunicat de către beneficiar va fi emisă o ofertă aniversară surpriză. Această ofertă este valabilă pentru fiecare copil, o dată pe an, pentru ziua de naștere, până la împlinirea vârstei de 12 ani, cu condiția ca beneficiarul să fi făcut o achiziție in magazinele Okaidi din România sau pe site-ul okaidi.ro în ulimele 24 de luni dinainte de emiterea avantajului.
AVANTAJ NOU-NĂSCUT: Pentru fiecare copil mai mic de 12 luni, comunicat de către Beneficiar, punctele de fidelitate se vor dubla pentru orice cumpărătură de articole marca OBAIBI. Avantajul Nou-născut este valabil timp de 12 luni începând de la data înregistrării copilului eligibil. Dacă Beneficiarul adaugă un al 2-lea copil, punctele nu se vor cvadrupla.
Avantajele se vor comunica Beneficiarului conform alegerii acestuia (în momentul cererii sale de înscriere, opțiune modificabilă în orice moment), prin email sau SMS și se pot utiliza în toate magazinele și pe site-ul web.
DREPTUL DE A SE RETRAGE DIN PROGRAMUL DE FIDELITATE:
Pentru a ieși din programul de fidelitate, Beneficiarul face o cerere la serviciul Clienți prin email, la adresa serviciulclienti@okaidi.com sau prin completarea formularului din rubrica „Contactați-ne” de pe site-ul www.okaidi.ro.
În caz de reziliere, aceasta se va efectua imediat și contul va fi șters. Punctele cumulate se vor pierde. Serviciul clienți își rezervă dreptul de a solicita Beneficiarului care dorește să-și exercite drepturile să-și certifice identitatea prin furnizarea unei copii a actului de identitate, dacă există un dubiu justificat asupra identității Beneficiarului.
DATE PERSONALE: Datele personale ale Beneficiarului sunt colectate și prelucrate de către societatea OKAIDI SAS, pe de o parte, pentru ca membrul să poată să profite de avantajele programului de fidelitate și, pe de altă parte, pentru a-i trimite, în caz de acceptare a acestora, oferte, noutăți sau reclame personalizate sau nu. De asemenea, datele pot fi prelucrate în scopul de a identifica eventualele fraude referitoare la fidelitate. Conform reglementării aplicabile, beneficiați de un drept de acces, de emitere de instrucțiuni anticipate, de rectificare, de ștergere și de opoziție la prelucrare în ceea ce privește datele personale. Pentru a vă exercita acest drept, puteți să scrieți pe adresa: Okaidi Service Client
TSA 27000 59071 ROUBAIX CEDEX 1 sau prin telefon: 901 900 245 sau chiar prin formularul de contact de pe site-ul web, disponibil în rubrica „Contactați-ne”.
De reținut că, în cadrul exercitării drepturilor de către solicitanți, Serviciul nostru pentru Clienți va putea fi nevoit să verifice identitatea respectivilor solicitanți, solicitându-le eventual copia unui act de identitate în curs de valabilitate.
Pentru mai multe informații, puteți să consultați rubricile „Program de fidelitate” și „Date personale” din cadrul site-urilor noastre Internet.
FRAUDĂ ȘI ABUZ: Orice fraudă sau abuz în acumularea de puncte de fidelitate de către Beneficiar va putea duce la pierderea imediată a punctelor, anularea avantajelor emise, precum și la anularea calității de membru a Beneficiarului în programul de fidelitate. De asemenea, OKAIDI SAS își rezervă posibilitatea de a pretinde de la Beneficiarul găsit vinovat de fraudă în cadrul programului de fidelitate, restituirea oricărei sume de bani care va fi fost percepută necuvenit de către Beneficiar, sub rezerva tuturor acțiunilor judiciare eventuale, inclusiv penale, care decurg din aceasta.
ULTIMA ACTUALIZARE: 22.05.2024